Kontaktirajte nas
Posavetujte se sa našim timom. Dozvolite nam da pronađemo najbolje rešenje za vaše poslovanje.
Šta su klijenti rekli o nama
Profesionalne IT usluge
Dve godine smo klijent Bim Solutions-a i partnerstvo sa njima je neprocenjivo. Oni su dostupni za vikend i posle radnog vremena, u hitnim slučajevima, dostupni su vrlo brzo. Takođe su sarađivali sa našim dobavljačima softvera i prilagodili su naše sisteme da neki obrađuju različite specijalizovane aplikacije. Bez obzira da li imamo ljude koji rade u našoj matičnoj kancelariji, radnom mestu ili negde drugde na daljinu, Bim Solutions je uspeo da ih drži povezanim i na našoj mreži. Nedavno su nas prebacili u Bim cloud, bez prekida tokom radnog vremena i praktično ne opterećuju naše zaposlene kao rezultat nadogradnje.
Bez zastoja
Od prelaska na Bim Cloud rešenja, naši računari rade efikasno, bez zastoja. Bim rešenja proaktivno nadgledaju naše sisteme i rešavaju probleme pre nego što smo i znali da postoje. Bim rešenja su izuzetno korisna bez obzira na problem. Ne samo da nam pomažu u vezi sa računarskim problemima, već vam pomažu i sa softverskim pitanjima, telefonskim problemima, pitanjima nakon radnog vremena, prezentacijama edukativnih radionica, itd. Nećete zažaliti ukoliko se odlučite da koristite usluge Bim Solutions. Odluku smo doneli pre 2 godine i nismo zažalili nijednog trenutka!
Razgovor sa živom osobom, vrlo brz odgovor
Nismo dovoljno veliki da imamo stalno zaposlenog IT radnika, ali preveliki smo da ne bismo imali odeljenje za IT podršku. Dobijamo informatičku podršku u realnom vremenu, inteligentnu, sa znanjem i punim radnim vremenom, a da ne moramo da platimo troškove zaposlenog u punom radnom vremenu. Bim Solutions pruža brzi odgovor, praćenje i mogućnost razgovora sa živom osobom.
Project Management
Bim Solutions zaposlen je u Roche-u od 2018. Do sada je Bim Solutions bio odgovoran za korisničku podršku za korisnike u Srbiji kao i korisnike u balkanskim zemljama, upravljanje incidentima i zahtevima kao i IMACD, implementaciju i uvodjenje novih globalnih aplikacija kao što su Google Hangouts, Portal za samoposluživanje (self-care) IT korisnika (zahvaljujući korišćenju Bim Solutions-a mi smo prvi u našem regionu) koji rukuje lokalnim serverima i aplikacijama.
Bim Solutions ispunjavao je zadatak uz vrlo malo nadzora. Projekat je zahtevao interakciju sa zajednicom korisnika, kao i sposobnost povezivanja između različitih odeljenja.
Drago mi je što mogu da dam svoju referencu za Bim Solutions i da govorim o veštinama njihovog korisničkog servisa, tehničkom znanju i profesionalizmu.